FAQ

Om kans te maken op één van de prijzen, moet je jouw toekoer pas registreren. Dit kan je doen via deze website of via de tablet die opgesteld staat bij een deelnemende handelaar.

Je kan jouw kaart registreren via:

  • deze website.
  • een tablet die bij een deelnemende handelaar.

Je kan je laten registreren bij één van de deelnemende handelaars of Dienst Toerisme. Zij zorgen ervoor dat je kaart gekoppeld wordt aan een account. Je hoeft geen eigen e-mailadres te hebben.

Je kan je kaart blokkeren via deze website door in te loggen en dan op de knop Blokkeer te klikken. Je kan je kaart eventueel ook via de app blokkeren, indien je jouw kaart in de app hebt toegevoegd. Hierna kan je een nieuwe kaart bekomen bij één van de deelnemende handelaars. Vervolgens e-mail je je nieuw kaartnummer en e-mailadres naar info@veurnetoekoer.be. Je gegevens worden opnieuw gekoppeld aan je nieuwe kaart zodat jouw gespaarde lotjes en voordelen behouden blijven.

Je kan je wachtwoord resetten via deze link.

Het aantal punten dat je ontvangt hangt af van het type winkel. U ontvangt meer punten in een winkel waar u minder komt. Het aantal punten dat u ontvangt hangt dus niet af van het aankoopbedrag.

Elke maand wordt het aantal punten gereset naar 0 en begin je opnieuw punten te sparen voor de volgende maand. Je punten verdwijnen dus niet zomaar. Elke maand maak je opnieuw kans op één van de prijzen van zodra je één keer shopt bij een deelnemende handelaar.

De punten die u spaart bij elke handelaar individueel, blijven uiteraard wel op uw kaart staan. Dat zijn de klantenkaart systemen van de handelaars zelf.

Je ontvangt toekoer.pas punten als je jouw kaart scant op een tablet bij één van de deelnemende handelaars. Hoe meer punten je spaart, hoe groter je winstkans op één van de prijzen.

Je kaartnummer vind je terug op de voorzijde van je kaart.

Je kan contact opnemen via ons contactformulier . Vermeld je kaartnummer en je nieuw e-mailadres in je e-mail. Je e-mailadres wordt zo spoedig mogelijk aangepast, of we brengen je zo snel mogelijk op de hoogte van het gebruikte e-mailadres voor het vermelde kaartnummer.

Je kan een kaart krijgen bij de deelnemende handelaars. De toekoer pas is gratis dus aarzel niet!

Je kan je smartphone gebruiken als jouw digitale klantenkaart. Installeer onze app en heb je toekoer pas steeds op zak!

Apple gebruikers
Android gebruikers

Op onze cadeaubonpagina kan u de waarde van uw cheque opvragen aan de hand van uw kaartnummer.

U kan ook bij de handelaars die kadobonnen aannemen, nakijken via de tablet hoeveel waarde er nog opstaat.

Uw kadobon is steeds een jaar geldig. Voor de resterende periode te raadplegen kan u terecht op onze cadeaubonpagina.

U kan uw kadobon inwisselen bij meer dan 70 handelaars. De meest recente lijst vind u op onze handelaarspagina. Op dienst toerisme en deelnemende handelaars kan je ook een fysieke lijst bekomen.

Nee, u kan uw kadobon in meerdere keren opdoen. Hierdoor bent u volledig vrij wat u met uw kadobon doet.

Kadobons worden uitgegeven voor elke waarde. U kan dus zelf het bedrag kiezen.

Wanneer je je wilt inloggen op de website vraagt men om uw gebruikersnaam. Dit is het e-mailadres waarmee je je geregistreerd hebt.

Kadobons kunnen niet verlengd worden.